اس ام اس پ ن پ

 


تنهایی یعنی همه بهت لبخند بزنن و بپرسن خوبی عزیزم؟ و تو بلند بگی پ نه پ تو دلت بگی د نه
 

 

 

 
دوستم گفت: هر وقت ناامید شدی برو کوهستان و داد بزن امیدی هست؟ جواب میاد هست، هست، هست...
من هم رفتم کوهستان و داد زدم: امیدی هست؟ جواب اومد پ نه پ، پ نه پ، پ نه پ...
 

 

 

 
.

 

 

 

 

داریم وسایل بار میزنیم میگه: اسباب کشی دارین؟
میگم: پ نه پ وسایلو می بریم تابی بهشون بدیم حوصلشون سر نره!
 

 

 

 
.

 

 

دارم شاهین نجفی می گوشم دوستم میگه: شاهین نجفیه؟
میگم: پ نه پ اندیه داره زور میزنه
 

 

 
.

 

 

کلاغه به روباهه میگه: گفتی آواز بخون که پنیر از دهنم بیافته؟
روباهه میگه: پ نه پ می خواستم واسه آکادمی موسیقی گوگوش ازت تست بگیرم
 

 

 
.

 

 

دارم میرم تو دانشگاه یارو دم در جلومو گرفته میگه: آقا شما دانشجوی همین دانشگاهید؟
میگم: پ نه پ دانشجوی دانشگاه آکسفوردم، درس تفسیر قرآن رو اینجا واحد میهمان گرفتم
 

 

 

 
.

 

پشت کامپیوتر نشسته بودم بابام اومد بالا سرم گفت: کی تمام می کنی؟
گفتم: می خوای با کامپیوتر کار کنی؟
گفت: پ نه پ می خوام بشینم با صفحه کیبورد پیانو بزنم
 

 

 

 
.

 

 

بابام دیوان حافظ دستشه داره شعر می خونه. میگم: حافظه؟
میگه: پ نه پ هری پاتره. واسه گروه سنی 50+ بصورت دیوان شعر چاپ شده که جذابیت بیشتری داشته باشه
 

 

 

 
.

 

 

رفته بودم فروشگاه کلی خرید کردم آخر سر دنبال دستمال توالت بودم عجله هم داشتم بدو بدو رفتم تو صف یه خانومی صندوقدار بود که خداییش دستش تند بود یهو رسید به اون جنسی که من دست آخر با عجله برداشته بودم و پرسید: آقا این واسه شماست؟
گفتم: پ نه پ واسه شماست. دیدم رنگ رو روش عوض شده یه نگاه انداختم به آخرین جنس دیدم اشتباهی بجای دستمال توالت نوار بهداشتی برداشتم
 

 

 

 
.

 

 

دو ساعته از بیرون صدای قار قار میاد داداشم میگه: صدای کلاغه؟
میگم: پ نه پ قناریه داره متال می خونه!
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:اس ام اس پ ن پ,
ارسال توسط حسن هوشمند

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 39393
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1